loading...
فوتبال , خبر ورزشی , فوتبال ایران , خبر فوتبالی , خبر جنجالی فوتبال
tacboy بازدید : 92 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده مجادله لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظی مایلی‌کهن و علی دایی بعد از بازی صبا و پرسپولیس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر انجام دادند، هر کدام از سرمربیان دو تیم به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند که بسیار هر دو طرف ناراحت شدند.

وی در ادامه درباره پرونده بازی داماش و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، گفت: علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم داوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل اهانت‌های مکرر تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به تیم حریف، از باشگاه پرسپولیس یک امتیاز کسر و همچنین به دلیل یک دقیقه تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم توسط بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گل به آب دادن علی دایی (عکس)

tacboy بازدید : 277 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
زنده یاد ناصر حجازی یکی از اسطوره های باشگاه استقلال تهران و دروازه‌ بان تیم‌ ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین با حضور در سری جدید سریال مشهور “هوملند” مورد توجه رسانه‌ های آمریکایی قرار گرفته است به طوری که در یکی از قسمت‌ های فصل سوم این سریال پرطرفدار یک تروریست برای ورود به خاک آمریکا خودش را ناصر حجازی معرفی می‌ کند.

طبق اطلاعات ارائه شده در “هفت صبح” در این قسمت شخصیتی که هدفش حمله به تشکیلات سازمان امنیت آمریکاست با نام مجید جوادی وارد این مجموعه شده است. جوادی در بخشی از نقشه‌ اش خودش را ناصر حجازی معرفی می‌کند تا بتواند از طریق نشان دادن خودش به عنوان یک چهره فوتبالی به آمریکایی‌ ها ضرر بزند.

عکس زنده یاد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال
تروریست شدن اسطوره باشگاه استقلال (عکس)

tacboy بازدید : 293 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

 

این اسطوره ۵۲ ساله که هنوز درگیر ماجرای طلاق از همسر چهارمش لیلیانا است ، باید هفته ها قبل در دادگاهی در شهر مونیخ حاضر می شد تا به دادخواست ۳۵ هزار یورویی لیلیانا پاسخ دهد .

تکناز: اما احضاریه ای که برای او ارسال شده بود ، با مهر «درگذشته» به دادگاه بازگشت تا سوژه خوبی برای روزنامه جنجالی هافینگتون پست جور شده باشد.

لوتار خیلی زود برای رفع این شبهه با روزنامه بیلد گفتگو کرد و با مسخره خواندن این خبر گفت :«عجب خبری ! نمی دانم چرا باید چنین چیزی گفته شود در حالیکه من را می توانید همه جا پیدا کنید. همه می بینند که من هنوز زنده هستم و در  تلویزیون و میادین فوتبال حضور دارم. اگر کسی می خواهد مرا ببیند، راه حل ساده ای دارد. »

 فوتبالیست معروف چند همسره + عکس

tacboy بازدید : 658 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

در مورد دارایی‌های علی دایی صحبت زیاد است و حتی در یک بخش خبری از خانه هزار متری او گفتند. اما جالب است بدانید علی دایی به گفته خودش همیشه بهترین ماشین‌ها را سوار می‌شود. او در حال حاضر یک پورشه کاین شاسی بلند با قیمت تقریبی ۷۰۰میلیون تومان دارد که البته بیشتر همسر او از آن استفاده می‌کند.

 

ماشین های چند میلیاردی علی دایی+ عکس

tacboy بازدید : 480 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

عکسی وحشتناک از شکسته شدن پای فریدون زندی در حین بازی

فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی قطر در هفته ی سوم لیگ ستارگان این کشور دچار مصدومیت شدید و دلخراشی شد و سریعا به بیمارستان منتقل شد.

در دقیقه ۸۰ بازی الاهلی و المعیذر درحالی که همبازیان فریدون زندی با یک گل از حریف عقب بودند ، فریدون برای دفع توپ با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد.بازیکن المعیذر به جای دفع توپ ، پای یار ایرانی را شلیک کرد و صحنه ای دلخراش را رقم زد.

زندی  پس از این صحنه به خود میپیچید و بازیکنان دو تیم سریعا بالای سر وی جمع شدند. در صحنه ی آهسته که تلویزیون قطر نشان داد ساق پای زندی مانند پای جبرئیل سیسه  به دو نیم شده است . این شدید ترین مصدومیت یک بازیکن ایرانی است تا جایی که ما به خاطر داریم . مصدومیتی که باعث وقفه چند دقیقه ای بازی و تاسف شدید بازیکنان دو تیم  شد.

عکسی وحشتناک از شکسته شدن پای فریدون زندی در حین بازی

tacboy بازدید : 263 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

ظاهرا امیرقلعه نویی برای بازی حساس چهارشنبه دنبال لباس مناسبی می گردد

دیروز بعد از ظهر همه استقلالی ها با یک دستگاه اتوبوس به مرکز خرید آی پارک رفتند و لحظاتی را در بزرگترین مرکز خرید پایتخت کره سپری کردند.در این میان حضور امیر قلعه نویی در این مکان جالب است و به نظر می رسد او هم قصد خرید داشته.ظاهرا امیرقلعه نویی برای بازی حساس چهارشنبه دنبال لباس مناسبی می گردد.آیا او کت و شلوار صعود را پیدا کرده است؟

عکس های جدید قلعه‌ نویی در سئول

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 43,823