loading...
فوتبال , خبر ورزشی , فوتبال ایران , خبر فوتبالی , خبر جنجالی فوتبال
tacboy بازدید : 54 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

http://up.fo0tball.ir/up/fo0tballl/football/801c14f07f9724229175b8ef8b4585a8.jpg

سيد جلال حسيني در اکثر بازي‌هاي پرسپوليس وظايف دفاعي خود را به نحو احسن انجام مي‌دهد و نيم‌نگاهي هم به امور تهاجمي دارد.به گزارش عرش نیوز,سيدجلال درباره مشکلات مالي پرسپوليس هم حرف‌هاي جالبي مي‌زند: «واقعا من نمي‌دانم چه مشکلي با پرسپوليس دارند که به تيم ما پول نمي‌‌دهند؟! چطور مي‌شود يک تيم ‌۴۰ ميليارد هزينه کند اما به پرسپوليس ۵ ميليارد هم ندهند؟! من نمي‌گويم بازيکنان ما تا حالا پولي نگرفته‌اند، اتفاقا قبل از داربي پول گرفتيم ولي حرف من کلي است.»

tacboy بازدید : 45 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

http://up.fo0tball.ir/up/fo0tballl/football/55b1927fdafef39c48e5b73b5d61ea60.jpg

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز از هفته 22 رقابت های لیگ برتر 21 دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که از سوی آندرانیک تیموریان، بازیکن استقلال تخلفی مبنی بر برخورد غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل صورت گرفت.

tacboy بازدید : 1020 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
محسن مسلمان ستاره جدید پرسپولیس که با پیوستن به تیم پرسپولیس زندگی‌ اش در تهران را آغاز کرده است تنها در یک مورد باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده، آن هم حاشیه‌ هایی است که هر بازیکن حاضر در باشگاه پرسپولیس و استقلال را به سمت خود جذب می‌کند.

عکس جنجالی ستاره باشگاه پرسپولیس و نامزدش!

tacboy بازدید : 57 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
مردى كه غيرت جلوش شرمنده ميشه ، نه دوپينگى كرد ، نه واسه تو چشم بودن كُرى ميخوند براى كسى ، هر موقع هم تو زمين بود با جون و دل براى پرسپوليس بازى ميكرد نه تنها به خاطر نيمكت نشينى قهر نكرد ، حتى گفت نيمكت نشينى تو پرسپوليس برام افتخارِ ، اما بعضى ها به خاطر بازوبند قهر كردن ، حتى خداحافظى اما نتونستن رو حرفشون وايسن
اسطوره شدن كشكى نيست ، اسطوره واقعى مهدى مهدوى كياست
http://8pic.ir/images/56082322069204347575.jpg
tacboy بازدید : 70 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
آفتاب: مجیدی کارش را در فوتبال از تیم جوانان کشاورز آغاز کرد و سپس به بهمن تهران رفت. حضور دو ساله او در بهمن، منجر به حضورش در استقلال تهران در سال ۷۶ شد. فصل نخست حضور مجیدی در استقلال باعث کسب یک عنوان نایب قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران شد. از همانجا بود که رابطه صمیمانه او و ناصر حجازی شکل گرفت و مجیدی هیچگاه علاقه‌اش نسبت به حجازی را کتمان نکرد.

farhad majidi

tacboy بازدید : 69 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 فرهاد مجیدی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار آبیته دات کام در قطر, ضمن تکذیب مصاحبه های منتشر شده از برخی خبرگذاریها عنوان کرد هرچه دارم از ا

tacboy بازدید : 92 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده مجادله لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظی مایلی‌کهن و علی دایی بعد از بازی صبا و پرسپولیس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر انجام دادند، هر کدام از سرمربیان دو تیم به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند که بسیار هر دو طرف ناراحت شدند.

وی در ادامه درباره پرونده بازی داماش و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، گفت: علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم داوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل اهانت‌های مکرر تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به تیم حریف، از باشگاه پرسپولیس یک امتیاز کسر و همچنین به دلیل یک دقیقه تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم توسط بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گل به آب دادن علی دایی (عکس)

tacboy بازدید : 277 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
زنده یاد ناصر حجازی یکی از اسطوره های باشگاه استقلال تهران و دروازه‌ بان تیم‌ ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین با حضور در سری جدید سریال مشهور “هوملند” مورد توجه رسانه‌ های آمریکایی قرار گرفته است به طوری که در یکی از قسمت‌ های فصل سوم این سریال پرطرفدار یک تروریست برای ورود به خاک آمریکا خودش را ناصر حجازی معرفی می‌ کند.

طبق اطلاعات ارائه شده در “هفت صبح” در این قسمت شخصیتی که هدفش حمله به تشکیلات سازمان امنیت آمریکاست با نام مجید جوادی وارد این مجموعه شده است. جوادی در بخشی از نقشه‌ اش خودش را ناصر حجازی معرفی می‌کند تا بتواند از طریق نشان دادن خودش به عنوان یک چهره فوتبالی به آمریکایی‌ ها ضرر بزند.

عکس زنده یاد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال
تروریست شدن اسطوره باشگاه استقلال (عکس)

tacboy بازدید : 658 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

در مورد دارایی‌های علی دایی صحبت زیاد است و حتی در یک بخش خبری از خانه هزار متری او گفتند. اما جالب است بدانید علی دایی به گفته خودش همیشه بهترین ماشین‌ها را سوار می‌شود. او در حال حاضر یک پورشه کاین شاسی بلند با قیمت تقریبی ۷۰۰میلیون تومان دارد که البته بیشتر همسر او از آن استفاده می‌کند.

 

ماشین های چند میلیاردی علی دایی+ عکس

tacboy بازدید : 79 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فجر سپاسی برابر استقلال صنعتی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هر دو تیم فرصت‌های زیادی داشتند که از آن استفاده نکردند. من از بازی تیم فجر راضی نبودم ولی نتیجه راضی کننده بود. البته کیفیت بازی به خاطر کیفیت پایین چمن ورزشگاه حافظیه ضعیف بود و هر دو مربی هم بعد از مسابقه به این نکته اشاره کردند.

tacboy بازدید : 74 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

ورزش  لیگ برتر – مدافع سپاهان می گوید قهرمانی به درستی حسینی را از زمین اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شجاع خلیل زاده با بیان اینکه حرکت میثم حسینی روی او کاملا خطا بود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 43,798