loading...
فوتبال , خبر ورزشی , فوتبال ایران , خبر فوتبالی , خبر جنجالی فوتبال
tacboy بازدید : 364 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

کریس رونالدو و نامزدش و پسرش در دبی (عکس)

رونالدو و نامزدش در تعطیلات سال جدید میلادی به جای قشم یا کیش به دبی رفتند!رونالدو امسال هم ترجیح داد مرخصی بین دو نیم فصل لیگ اسپانیا را در دبی بگذارند تا دور از سرمای اروپا استراحت کرده باشد.بنا بر این گزارش، وی در سال ۲۰۱۱ گفته بود که دبی را دوست دارد اما با فوتبال کشورهای عربی آشنا نیست.

tacboy بازدید : 58 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

دانیلا سمان، نامزد سسک فابرگاس با قراردادن عکسی در صفحه اش در اینستاگرام، در کنار آنتونیا روکوزو، همسر مسی و نوریا کنیرا، همسر چابی ارناندس، اعلام کرده که برای انجام خریدهای سال نو، به میلان سفر کرده اند. او در شرح این عکس نوشته:« در میلان، فقط کمی، خرید کرده ایم.

همسران سه ستاره فوتبال تیم بارسلونا +عکس

tacboy بازدید : 194 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

به زعم بسیاری از مردم ورزش دوست جهان، فوتبال را می توان یکی از زیباترین و جذاب ترین ورزشهای جهان نامید آن هم به خاطر غیرقابل پیش بینی بودن و هیجان ناشی از آن.از دل همین ورزش جذاب ستارگان بزرگی به تاریخ معرفی شده اند که تا سالها الگوی بسیاری از بازیکنان فوتبال در سرتاسر جهان بوده اند؛ بازیکنانی چون پله، مارادونا، پلاتینی، گارینشا، سوکراتس، باتیستوتا، روسی، یاشین، اوزبیو، بابی چارلتون، رونالدو، روماریو، ریوالدو، کریستیانو رونالدو، مسی، زلاتان ایبراهیموویچ و … ده ها ستاره دیگر.

اما در همین ورزش زیبا و پرطرفدار گاهی لحظات زشت و مشمئز کننده ای رقم می خورد که تا ابد در ذهن هواداران خواهد ماند؛ بسیاری از این حرکات و لحظات شرم آور در معتبرترین آوردگاه فوتبال یعنی جام جهانی فوتبال رقم خورده است و برخی بازیکنان با وجود محبوبیت از لحاظ فنی از نظر اخلاقی موجب تاسف هواداران خود شده اند.در گزارش زیر به بررسی برخی از صحنه های شرم‌آور تاریخ جام‌های جهانی پرداخته است:

۱٫ گل با دست دیه‌گو مارادونا : آرژانتین – انگلیس؛ یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۱۹۸۶

۲۲ ژوئن سال ۱۹۸۶ روزی است که ۲ گل معروف دیه گو مارادونا مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی به ثمر رسید؛ یکی زیباترین گل جام جهانی که از میانه میدان و با دریبل بیشتر بازیکنان انگلستان به ثمر رسید و دیگری گل معروف به (دست خدا)

صحنه‌ های بد و ماندگار تاریخ فوتبال جام‌ جهانی (+عکس)

tacboy بازدید : 57 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
 شاید تعجب کنید، اما باید بدانید که حقیقت دارد. لیونل آندرس مسی، فوتبالیست آرژانتینی عضو باشگاه بارسلونا، مثل قریب به اتفاق مفاخر جهانی، نژادی آریایی و تباری ایرانی دارد!امید مهدی‌نژاد شاعر، روزنامه‌نگار و طنزنویس، در یادداشتی طنز و خواندنی در صفحه فیس بوک خود نوشته است:آیا می‌دانید «لیونل مسی» ایرانی‌الاصل و فردی کاملاً اهورایی است؟
شاید تعجب کنید، اما باید بدانید که حقیقت دارد. بله. لیونل آندرس مسی، فوتبالیست آرژانتینی عضو باشگاه بارسلونا، مثل قریب به اتفاق مفاخر جهانی، نژادی آریایی و تباری ایرانی دارد. برای توضیح این حقیقت باید به نود و سه سال پیش برگردیم.کمال‌الدین مسگرزاده، یکی از اهالی شهر ری بود که در بیست سالگی برای پیدا کردن کار، شهر و دیار را رها کرده و در بندر بوشهر سکونت گزیده بود. کمال‌الدین، پس از دو سال کار در بندرگاه، نخست به‌عنوان باربر ساده و در ادامه به‌عنوان سرباربر، تصمیم گرفت در جستجوی زندگی بهتر راهی سفر شود. سفری بین‌قاره‌ای با یک کشتی تجاری ایتالیایی، که بیش از ده ماه به طول انجامید.
[تصویر کمال‌الدین مسگرزاده، جد اعلای لیونل مسی، اثر مرجان اندرودی]

لیونل مسی ایرانی‌ الاصل و اهورایی شد (+عکس)

tacboy بازدید : 613 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (1)
به خاطر ایرانی ها در مراسم توپ طلا لباس توری می پوشم!

گمان می‌کنم اینترنت این اجازه را به مردم می‌دهد تا خود را آنگونه که می‌پسندند بروز و ظهور دهند. معمولا اظهارنظرهای خشونت آمیزتر باعث جلب توجه بیشتری می‌شوند و این خود به گستاخی بیشتر منجر خواهد شد. اما من ترجیح می‌دهم فکر کنم انسان‌های بیشتری با قصد و نیت خوب و خوش قلب وجود دارند. کسانی که تفاوت را بین انسان ها به رسمیت می‌شناسند و با ذهنی بازتر و هوشمندانه‌تر از کسانی که حمله می‌کنند، به مخالفت و مناظره می‌پردازند. در مورد مردم ایران باید بگویم، نظر من به خاطر کامنت‌های توهین آمیز تغییر نکرده است…

tacboy بازدید : 44 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
خانم مدل زیبای برزیلی فیسبوک را بخاطر ایرانیان بست
مجری زن برنامه قرعه کشی جام جهانی که صفحه هوادرانش در فیس بوکش مورد هجمه سنگین گروهی از ایرانیان عصبانی قرار گرفت، پس از افزایش این حملات، صفحه هوادارانش را برای عموم مسدود ساخت تا بدین طریق از هجوم دیگر چهره های مودبی که او را مورد خطاب قرار داده بودند، کاسته شود و البته ماجرا به شدیدترین نقطه ممکن رسید.

انگار حاشیه های قرعه کشی جام جهانی برای کشورمان پایان ندارد و سلسله حرکت هایی که برخی از ایرانی‌ها پس از این اتفاق انجام دادند، حالا کم کم عوارضش را نشان می‌دهد تا تنها بتوان ابراز امیدواری کرد این دامنه اثرگذاری بیش از این توسعه نیابد و ثلمه‌ای به چهره ایرانیان در سراسر جهان وارد نسازد.

tacboy بازدید : 1636 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
پیام مهناز افشار برای لیونل مسی (+عکس)

بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مهناز افشار بازیگر معروف سینمای ایران با یادداشتی در صفحه شخصی برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.این بازیگر محبوب سینمای ایران در این خصوص نوشته است  با آرژانتین و نیجریه و بوسنی هم گروه شدیم! مسی بالاخره به آرزوش رسید و جلوی ایران میتونه بازی کنه!

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 43,834